Featured

Ce spune poza ta de LinkedIn despre brandul tău personal?

Brandul personal sumarizează tot ceea ce suntem, modul în care vorbim, tonalitate, volum, vestimentație, poziția adoptată, mersul, prietenii alături de care ne afișăm, pozele postate pe Instagram. Să mai continui? Inclusiv calitatea pozei pe care o postezi spune multe despre brandul tău, despre atenția pe care o acorzi informațiilor publice despre tine.

Despre LinkedIn numai de bine. Este o rețea profesională extrem de utilă și competentă. Atâta vreme cât o folosim înțelept, pentru că așa cum LinkedInul ne poate ajuta să ne construim o imagine în fața posibilului angajator la fel de bine ne poate pune în postura contrară.

Navigam zilele trecute online și nu mică mi-a fost mirarea să văd poze de profil cum nu credeam că voi găsi pe LinkedIn, mai ales datorită pozitionării sale de rețea profesională. De ce ar trebui să ținem cont atunci când ne alegem o poză profesională?

  • Ne arătăm fața, nu posteriorul

Poza de profil are scopul de a te identifica, nu de a-ți arăta formele sau lipsa acestora. Poți avea super expertiză în domeniul tău, dacă îmi pui o poză cu spatele tău, mă gândesc de 2 ori cât de profesionist ești. Dacă mizezi pe o astfel de poză, ce spune asta despre brandul tău?

  • Este despre noi, nu despre noi și prietenii noștri

Și când spun noi, mă refer la individ. Poza ta de profil este doar despre tine, nu despre prietenii tăi care s-au strecurat în poză din varii motive. Total lipsite de profesionalism sunt acele poze unde apar și alte persoane, fie că imaginea acestora este tăiată sau completă. Dacă tot iubești poza atât de mult, o poți afișa pe profilul personal de Facebook, dar niciodată pe LinkedIn.

  • Este despre naturalețe, nu despre zorzoane

Poza de LinkedIn ar trebuie să nu fie nici prea serioasă încât să sperii pe toată lumea, dar nici cu râsul până la urechi, coafată de nuntă și cu machiaj strident (DA, am văzut și din astea). De asemenea, ai grijă la decorul pe care îl dezvălui în poza de profil, e de preferat să nu se vadă că ești într-o sală de botez.

Poate o scurtă analiză a pozei de profil ne-ar prinde bine. Nu promovez ”frumusețea” sau ”falsitatea personală” în detrimentul experienței, însă cred că poza pe care o afișăm în CV-ul nostru, spune atât de multe despre noi, încât uneori experiența pălește în fața caracterului.

Eu îți doresc să ai grijă de brandul tău. Îl expiri prin toți porii: online & offiline.

 

 

2

No Comments Yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *