Featured

Tu ce faci pentru brandul tău personal în 2016?

Un angajat își schimbă locul de muncă la fiecare 2 ani, compania la fiecare 3 ani și domeniul de activitate la fiecare 4 ani. Statisticile sunt valabile pentru spațiul american, dar cu siguranță foarte curând pot fi extrapolate și pentru spațiul românesc, și asta pentru că lumea în care trăim este tot mai dinamică.

De ce astăzi devine important brandul personal în contextul mediului de business actual? Pentru că fiecare din noi avem un brand, brandul propriei persoane. Acțiunile noastre se răsfrâng asupra brandului personal, modul cum vorbim afectează imaginea pe care ne-o construim în fața celorlalți actori sociali, totul are legătura cu ceea ce suntem și mecanismele prin care arătăm lumii cine suntem.

Ce putem face pentru brandul personal în 2016?

  • Conținut online – îți poți crea propriul blog sau poți alege să fii contributor la site-uri care vizează domeniile tale interes. Este foarte important ca ceea ce scrii să te definească, să îți pună în evidență expertiza și să ai ceva relevant de spus. Personal, pentru 2016, conținutul pe blogul meu va merge mai mult în direcția social media, personal branding și marketing online. Acestea sunt direcțiile în care vreau să mă dezvolt, iar pentru asta mi-am setat propriile obiective profesionale de învățare și acumulare de cunoștințe.
  • Folosește LinkedIn-ul în avantaj profesional – LinkedIn a crescut foarte mult în vizibilitate, devenind un CV electronic pe care îl poți updata constant, conectându-te cu potențiali angajatori, urmărind subiecte de discuție în grupurile care te interesează și având acces la joburi postate direct de companii. Unul din avantajele LinkedIn-ului în creșterea brandului personal este că te ajută să primești recomandări din partea oamenilor cu care ai lucrat, acestea fiind certificări relevante pentru cei care îți vizualizează profilul.
  • Nu te teme de videoOamenii sunt mai mereu pe fugă, neavând timp să citească articolul de 2000 de cuvinte la care ai stat toată noaptea pentru a-l finaliza. De aceea vbloggingul și conținutul video are potențial de creștere atât de mare. Dacă vrei să oferi brandului personal un element diferențiator nu te teme de video, iar pentru aceasta eu îți recomand Periscope, un instrument extrem de util în transmiterea evenimentelor live. Mi-am promis ca anul acesta îl voi folosi și eu la evenimentele la care voi participa.

Brandul personal este despre tine, și despre autenticitatea proprie. Este despre cine ești, ce faci și cât de bine faci ceea ce faci. Deci, tu ce ți-ai propus să faci pentru brandul tău personal în 2016?

1

No Comments Yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *